شناسهٔ خبر: 96955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با صرف اعتباری افزون بر ۱۹ میلیارد ریال صورت پذیرفت؛

بهره برداری از پل محور دشت ناز _ دنگسرک شهرستان میاندورود

مازندران مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود از بهره برداری پل در محور "دشت ناز _ دنگسرک" این شهرستان با صرف اعتباری افزون بر ۱۹ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری مازندران)، کامل نصرالهی مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود از بهره برداری پل در محور "دشت ناز _ دنگسرک" این شهرستان با صرف اعتباری افزون بر ۱۹ میلیارد ریال خبر داد و گفت: شهرستان میاندورود حدود ۱۹۰کیلومتر ارتباطی را تحت پوشش خود دارد.

وی ادامه داد: از این رو حفظ و نگهداری از راه های مذکور همواره جز اولویت های این مجموعه بوده است.

 نصرالهی به پل ارتباطی محور "دشت ناز _ دنگسرک" اشاره و اظهارداشت: در پی وقوع سیل در سال ۹۸ پل مذکور به طور کامل تخریب شده که پس از این حادثه با برنامه ریزی صورت گرفته و تامین اعتبارات عملیات احداث پل جدید در دستور کار قرار گرفت.

مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود در خصوص مشخصات اجرایی پل یاد شده خاطر نشان ساخت : پل محور "دشت ناز _ دنگسرک" به طول ۱۱ متر و عرض ۸ متر با احداث ۴ عدد گوشواره و رادیه و برید با صرف اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

 نصرالهی تصریح کرد: پلها همواره نقش موثری در ایجاد ارتباط میان اقوام و شکوفایی اقتصادی جوامع ایفا نموده و درتامین شبکه ارتباطی راه های یک کشور از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

گفتنی است مراسم بهره برداری از پل مذکور با حضور مسئولین شهرستان میاندورود در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.